Måndag

2012-05-07 @ 19:37:05 // Självporträtt


pussbild

Hejsan! Idag så började jag skolan vid halv 10. Har haft två lektioner idag kan man säga, eftersom vi inte hade vårat vanliga schema. Dagen gick rätt fort tyckte jag! Efter skolan så kom mamma och hämtade mig, jag åkte hem och åt. Hann även plugga lite. Vid tjugo över 4 så satte jag mig på cykeln till idrottenshus för lite träning. Lite konstigt för mamma sa att klockan var tjugo över när jag började cykla och jag kom fram vid 5 över halv? Jag cyklade väldigt fort, var så stressad. Träningen gick bra, hade min nya klubba, länge sen jag sköt så bra haha. Nu ska jag ta något att äta, hörs kanske sen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0