Min kärlek

2012-05-05 @ 20:22:36 // Min vardag



Hej! Nu är jag äntligen hemma, har så sjukt ont i mina fötter! Har varit på Ullared hela dagen med mammas och pappas jobb. Hittade lite saker som jag kan ta kort på så fort jag har tid. Kan berätta lite om gårdagen. Hanna kom hit vid 5 och då åt vi pizza och gjorde i ordning oss. Sedan drog vi vidare på lite fest. Vi stannade inte så länge, åkte väl hem runt 11. Då tog vi en promenad, riktigt skönt faktiskt. Sov inte många timmar inatt, 3 timmar snacka om att jag var trött i morse då. Fick sova bredvid min favorit så ska inte klaga. Nu är jag hos honom igen, han är och handlar lite och när han kommer hem så ska vi börja göra mat. Ikväll så blir det bara film och mys! Hoppas ni får en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0