Mina tankar om dig

2012-05-03 @ 00:09:17 // Känslor & tankar
Så fort jag ser dig så pirrar det fortfarande i min mage. Jag får ett leende på läpparna och tänker för mig själv "Det här är ingen dröm, jag har verkligen den mest underbara killen man kan ha." Dina kramar gör så jag blir varm i hela kroppen och att jag aldrig vill släppa taget. Du har fått mig på andra tankar och du är verkligen den som bryr dig om mig så sjukt mycket. Jag har mycket tankar i huvudet hela tiden och det är bara för jag tänker på dig hela tiden. När du var borta från mig i nästan 3 dagar så kändes den tiden som en evighet och jag gick bara runt och väntade på att få träffa dig igen, tre dagar är inte mycket men jag lovar att när du är borta från mig så är det mycket. Jag visste inte inte att kärlek kunde vara så här bra och att man kunde vara så lycklig med någon. Jag är kär.

My love is your love and your love is my love. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0