Morsdag

2012-05-27 @ 16:28:26 // Min vardag


Hej! Underbar dag idag med underbart väder. Vaknade upp vid 10 idag och började fixa lite frukt. Vid halv 11 ungefär så åkte jag och Mattias iväg för att sola och ta det lugnt. Han bestämde platsen och var verkligen jätte mysigt. Skulle kunna legat där hela dagen. Vi tog med oss frukt och godis så låg vi på en filt och bara hade det mysigt. Vid halv 2 så åkte vi hem, då körde han hem mig. Skulle äta god mat eftersom det är morsdag idag. Efter det så satte jag mig i solstolen och då somnade jag. Mamma tvingade mig gå in sen för hon tycker jag sitter i solen alldeles för mycket, kanske jag gör hehe. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag fryser för jag åt glass precis, så vill ut igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0