Onsdag

2012-05-09 @ 17:30:43 // Min vardag


Hejsan! Jag bloggar dåligt, jag vet. Har inte alls känt för att blogga den senaste tiden. Men tänkte slänga in ett inlägg så ni vet att jag lever iaf. Idag vaknade jag i min egna säng, var så sjukt trött & ville bara ligga kvar i sängen. Hade inte så lång skoldag idag vilken var väldigt skönt. Framkallade bilderna ovan i skolan idag. Efter skolan runt 1 så åkte jag hem till Mattias och la mig i sängen bredvid honom, vaknade strax innan 3. Det var underbart att få sova lite. Nu sitter jag i hans säng med världens mensvärk och väntar på att mamma och pappa ska hämta mig. Ikväll blir det film och bara ta det lugnt! Inga läxor, inget plugg, ingenting, det känns så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0