Sol sol sol!

2012-05-02 @ 17:52:53 // Min vardag


Hej på er! Kan ju börja med att säga att det är helt underbart väder ute! Har varit ute nästan hela dagen. Började skolan tjugo över 8 och då hade vi prov, gick väl sådär. Slutade skolan kvart över 11 och då blev jag hämtad av min älskling. Vi åkte hem till honom och gjorde lite sallad som vi sedan åt på balkongen. Fastnade där och satt ute till ca halv 3, älskar solen! Efter det så skulle jag iväg till skolan igen för lektion, den gick rätt fort tyckte jag. Tog mig en promenad till Mattias där pappa hämtade mig. Så har min dag sett ut. Just nu sitter jag i min säng och kikar på datorn, händer inte så mycket faktiskt. Vill egentligen inte sitta ute nu, vill gå ut och hitta på något. Kanske ska ta en springrunda senare, känner att det behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0