Torsdag

2012-05-24 @ 23:03:29 // Min vardag

Bild från förra året.

Hejj! Slänger in ett inlägg nu, känner att jag behövde det. Igår så tog jag cykeln till Filsbäck och umgicks med Hanna, stannade även där över natten och till ca 2 idag. Vi satt ute i solen ett tag, det var så fruktansvärt varmt idag! När jag och Hanna skulle gå ut så var det nästan varmare ute än inne, men det var skönt. Ett tag.. Det är nu efteråt att jag känner att jag har bränt mig i ansiktet. Min näsa gör riktigt ont, och den är röd som en tomat om man jämför med resten av kroppen haha. Hade träning idag, vi skulle springa ute och jag trodde jag skulle dö. Efter träningen så tog jag och Therese cykeln ner till sjön för att bada, det var inte så kallt faktiskt! Första doppen i år, duktigt! Nu sitter jag hos Mattias och har precis tryckt i mig donken, kände att jag var värd det idag. Nu ska jag kika gårdagens bb sen sova, godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0