5 november

2012-11-05 @ 14:54:40 // Min vardag
 
Ny vecka och lovet är slut! Lovet gick så fort vilket var väldigt tråkigt. Igår så lagade jag mat åt mig och Mattias, det blev potatisgratäng och kött. Efter att vi hade ätit så kollade vi på Beck som gick på tv. När beck var slut så skulle Mattias kolla på fotbollskanalen så jag la mig i sängen och kollade på en annan film som hette 4.3.2.1, den var faktiskt bra! Sov jätte dåligt inatt, hostade så mycket. Vaknade av att jag mådde jätte illa, jag brukar göra det på morgonen men det går över efter ett tag. Det var faktiskt roligt på jobbet idag och tiden bara rann iväg! Efter praktiken så blev jag hämtad av familjen, vi åkte och kollade på bil och sen köpte vi sallad på Roma. Nu tänkte jag städa lite hos Mattias och sen kolla på Gossip Girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0