Fredag!!

2012-11-02 @ 12:46:07 // Min vardag
 
Min underbara hund
 
Hej på er! Hoppas allt är bra mer er. Själv så mår jag inte jättebra, har väldigt ont i halsen. Igår så låg jag i Mattias lägenhet exakt hela dagen, gjorde inget mer än att kolla tv och gossip girl. Var hängig och min rygg värkte. Sov hemma inatt eftersom jag skulle ta hand om Nelly idag. Vaknade vid halv 9 av att hon slickade mig i hela ansiktet så det var bara att ta på sig och gå ut med henne. Vid 11 så tog jag en långpromenad och sen satte jag mig och kollade på Gossip Girl. Kan verkligen inte sluta kolla som ni kanske har märkt. Tänkte hoppa in i duschen snart och sen packa ner allt jag ska ha med till Mattias. Ikväll så ska jag och några härliga brudar vara hos Mattias och ha en liten förfest sen så drar vi vidare till Josefin och Johanna som har 18års fest. Det kommer bli jag, Jonna, Ebba, Josefin och Annie som ses innan. Känner på mig att den här kvällen kommer bli lyckad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0