Hat inlägg

2012-11-05 @ 21:20:40 // Känslor & tankar
Ja ett tråkigt hat inlägg där jag bara kommer klaga.. Får panik över att min fot bara gör ondare och ondare och enligt min tränare så kan jag inte göra något åt det. Jag blir trött över att jag inte tar tag i saker när jag egentligen vill. Istället för att hitta på något med mina underbara vänner så väljer jag att sitta i soffan invirad i en filt. Varför? Ja det vet jag inte, tur att min fina Hanna Franzen ställer upp för en skräckiskväll i veckan. Eller att jag egentligen har fotouppgifter som jag måste göra, men känner inte alls för att ta tag i det. Och ett prov v.48 som jag sa att jag skulle plugga en del varje vecka, hur har det gått med det? Skit faktiskt, har inte kollat på pappret än. Jag och Mattias har bestämt att från och med idag ska vi sluta äta massor med skit. Så har jag sagt flera gånger utan att det har funkat.. Jag vill bli en nyttig människa! plus att jag vill börja gå till gymmet, men vill inte gå själv och är för lat! Men det jag är med irriterad över är min FOOOOT & hals. ja ja jag ska sluta deppa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0