Min vecka

2012-11-16 @ 22:11:14 // Min vardag
 
 
Hejjj! Nästan en vecka sedan jag skrev sist, och oj vad det har hänt saker. I lördags så var det 70års kalas som stod på schemat, det var min farmor vi skulle fira. Det var en trevlig kväll med mycket sång och lekar. La ut lite bilder från kalaset i inlägget under. I söndags så spelade jag match. Hann bara vara med halva matchen sen så skadade jag mig, jag har otur kan man säga. Jag sprang in i en tjej och sträckte en muskel vid nacken, kan inte förklara bättre för har ingen aning om vad muskeln heter haha. Trodde först det var något allvarligare, något med nacken så vågade inte röra mig, eller fick inte det. Låg på golvet i ca 20 min innan ambulansen kom. Då satte de på mig en halskrage, och jag fick åka in till akuten. Mattias följde med mig dit, snäll som han är. Fick ligga och vänta på läkaren i ca 1 och en halv timme och när hon väl kom in så blev hon chockad att jag hade halskrage. Kan säga att det var inte kul att ligga med den när det inte ens var något fel på nacken. Men men, efter ett tag så fick jag åka därifrån. Då åkte jag hem till farmor och farfar och åt, sen åkte jag och kollade det sista på Mattias match. Den här veckan har det väl inte hänt så jätte mycket, var lite yr och hade ont i huvudet i ett par dagar efter så gjorde inte så mycket. Annars har jag tränat, fotat och pluggat lite..
 
Idag då, vaknade vid 7, gjorde i ordning mig lite och sedan cyklade jag till jobbet (praktiken). Jobbade till 1 och sen cyklade jag till mattias. Var där i ca 45 min innan Mattias syster Malin hämtade upp mig. Då åkte vi till Skövde för lite shopping, blev faktiskt ingen shopping för min del inte så mycket för Malin heller, men det var en trevlig dag ändå. Vid halv 7 så åkte jag till Mattias föräldrar och hans syster där hon hade lagat mat. Myste även lite framför x-factor. Nu sitter jag i Mattias lägenhet och kikar på tv. Så fort x-factor är slut så tänkte jag lägga mig, ska upp tidigt och spela match i morgon. Oj vilket långt inlägg det blev haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0