Nytt

2012-11-10 @ 11:40:08 // Min vardag
 
Hej! Kände för att byta header så slängde ihop en bild i photoshop. Är inte riktigt klar med designen än men det får vara såhär tills jag orkar fixa det. Vaknade bredvid Mattias idag vid halv 11, jag var jätte varm och täpt i näsan. Sitter i soffan nu och kollar på tv, ska snart städa i ordning lite i köket och sen plugga lite teori och historia. Igår så var vi iväg på mässa i Göteborg om kunskap och framtid. Lite olika högskolor som man kunde läsa och få information om, det var faktiskt intressant men jätte svårt att veta vad man skulle kolla på. Jag är inne på något med idrott och hälsa. Men det kan ju ändra sig fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0