Paus

2012-11-28 @ 00:40:18 // Min vardag
 
Som ni märkt så har jag tagit en paus från bloggandet. Har inte haft något speciellt att skriva de senaste veckorna.
 
Idag har jag i alla fall haft en jätte mysig eftermiddag/kväll med min fina pojkvän. Började dagen med skola halv 1. Hade prov, det gick verkligen inte bra! Men hoppas på ett G iallafall haha. Slutade ca 3 då cyklade jag till Mattias och la mig i sängen bredvid honom. Där låg vi en stund innan vi åkte och handlade. Vi lagade mat, kollade på tv och sen la oss i sängen igen. Vi har varit jätte lata idag, inte gjort något men sånna dagar är härliga ibland. Nu ligger jag i sängen och kan verkligen inte somna. Har haft ont i magen nu ikväll, vet inte vad det kan vara, gå över vill det inte iaf. Måste försöka sova nu! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0