13 oktober

2012-10-13 @ 19:57:47 // Min vardag
 
Hej! Igår så spelade jag match hemma mot Fristad, det gick bra, vi vann med 8-2. Efter matchen så åkte jag hem, åt pizza och kollade på tv. Var helt slut efter matchen, speciellt när jag är förkyld också. Idag så vaknade jag hos Mattias. Han åkte iväg tidigt för att spela match men jag låg kvar i sängen en stund tills pappa hämtade mig. Åkte hem och bara tog det lugnt, åt mat och pluggade lite teori. Annars har jag inte gjort något speciellt idag. Åkte till hjertberg förut med mamma och Evelina och köpte lite god mat som jag ska laga åt mig och min älskling sen. Han ligger och sover just nu och jag sitter och kollar på svenska Hollywoodfruar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0