2 oktober

2012-10-02 @ 12:06:30 // Min vardag
 
Oj vad dålig jag har varit på att blogga! I söndags så hade vi hemmapremiär, vi spelade mot Tygriket. Vi vann den matchen med 4-1, vilket jag aldrig trodde det skulle bli. Men det var jättekul med en vinst, än så länge ingen förlust av de träningsmatcher och matcher vi har spelat. Efter matchen så åkte jag hem till Mattias. Vi kollade på film, tv och gjorde jätte god mat. Igår var det en ganska lugn dag i skolan, på min fotolektion så åkte jag hem och fotade lite, får hoppas det blev några bra bilder. Vid halv 6 så var det träning och efter det plugg. I morgon så har jag både läxförhör och prov så måste plugga hela dagen idag! Har ingen träning idag vilket är väldigt skönt, jag känner mig väldigt hängig idag och känns som jag är på väg att få en så jobbig förkyldning som jag alltid får.. Nu ska jag trampa mot skolan för 2 lektioner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0