22 oktober

2012-10-22 @ 22:44:42 // Min vardag
Jag & syster
 
Hej på er! Idag var det min första dag på Coop, det var nervöst i början men det släppte väldigt fort. Alla var så trevliga där så det var inget jobbigt alls. Jag fick plockade fram varor, jag tycker faktiskt sånt är roligt! Tiden gick jätte fort, helt plötsligt sa chefen att jag slutade. Jag bara: redan? haha. Men det är skönt att första dagen är över iaf. Efter praktiken åkte jag hem till Mattias. Vi gjorde inget speciellt, bara tog det lugnt. Lite senare satte jag mig på cykeln hem, där jag kanske var i en timme innan det var dags att åka och träna. Träningen gick inte alls bra idag, är alltid så seg på måndagar. Nu ligger jag i sängen hos Mattias med datorn i knät. Jag funderar på att kika lite på mobilen och sen sova. Det är skönt att somna tidigt, speciellt när jag ska upp tidigt i morgon. Så säger väl godnatt nu, så hörs vi i morgon igen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0