24 oktober

2012-10-24 @ 18:42:40 // Min vardag
 
Hejj! Igår Så hade jag praktik till 13.00 sen åkte jag hem till Mattias och åt lite. Vid 2 så väkte jag honom och då kikade vi lite på tv. Senare så städade vi lite och gjorde god mat. Våran tisdag ser alltid likadan ut, städa, mat sen film haha. Men det är mysigt! Idag var det min tredje dag på Coop och det går bara bättre och bättre. Tiden går så fort, speciellt när man har roligt och det har jag! Efter praktiken åkte jag till Mattias en snabbis och åt lite. Sen tog jag cykeln och mötte upp Becca, vi gick till skolan för att ha specialidrott. Efter 1 timme så cyklade jag hem. Har inte gjort så mycket mer idag! I morgon så har jag fullt upp hela dagen så kommer nog inte hinna blogga då.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0