8 oktober

2012-10-08 @ 23:25:29 // Min vardag
 
Min första dag på Arken Zoo gick helt okej. Tiden bara rann iväg! Var verkligen jätte nervös innan jag skulle åka haha, men det släppte rätt snabbt som tur var. Jag jobbade från 10.00-17.00 och då blev jag hämtad av pappa. Vi åkte direkt till idrottenshus där jag skulle träna. Det gick faktiskt riktigt bra idag, måndags träningarna brukar alltid gå så dåligt för mig, men inte idag! Efter det åkte jag hem och kikade lite på tv och sen så övningskörde jag till Mattias. Nu sitter jag i hans soffa och har precis gjort i ordning en sallad tills i morgon. Ska nog lägga mig i sängen snart och försöka sova så jag orkar med morgon dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0