Happy girl

2012-10-07 @ 21:03:43 // Min vardag
 
Hej! Dåligt uppdaterat här, har inte haft lust till att blogga. Tänkte berätta lite om de dagar som jag inte har bloggat på. I torsdags så åkte jag och tränade vid halv 5 på O2, vi körde Yoga. Det var faktisk lite kul att testa på något nytt men kanske inget jag vill göra igen. Efter träningen så åkte jag, Rebecca och Lisa på domarkurs. Det höll på i ca 3 timmar, lite segt faktiskt. I fredags så gick jag i skolan till ca 16.00, lite segt men ändå inte så farligt. Åkte hem en liten stund och åt sedan så åkte jag, mamma och pappa mot idrottenshus. Där spelade min lillayster träningsmatch, eftersom jag inte hade något annat för mig så åkte jag dit och kollade. På kvällen åt vi lite god mat och kollade på x-factor. Det var väl det jag hann med den kvällen, gjorde inget speciellt eftersom jag skulle upp tidigt på lördagen. Då skulle jag alltså åka till Borås för att spela match, det blev vinst med 8-4. När jag kom hem så fick jag börja göra i ordning mig direkt och sedan vidare på lagfest. Det var verkligen jätte roligt, med massor lekar. Senare på kvällen när många drog därifrån så åkte jag Josefin Lång och Josefin Gustavsen vidare på en annan fest, inte så jättekul faktiskt. Tog lite bilder från mobilen som jag kan lägga upp sen.
 
Idag då, gick upp och satte mig vid tvn, satt där tills jag blev upphämtad av mamma, pappa och min syster. Vi åkte till donken och åt lite och sen vidare till Idrottenshus där Mattias skulle spela match. Nu sitter jag hos honom och vi har precis ätit god thaimat. Han sitter och kollar på fotboll just nu och jag sitter och kikar på datorn lite, fotboll är verkligen inget för mig haha. Men blir nog en film lite senare. I morgon så börjar en ny vecka och den kommer se väldigt annorlunda ut för mig. Ska ha praktik istället för att gå i skolan. Det ska faktiskt bli lite kul samtidigt spännande att göra något annat, men kommer nog sakna skolan ändå haha. Jag ska praktisera på arken zoo här i Lidköping, vet inte alls om det är något för mig men det får vi väl se. Ska praktisera där v.41-47 med höstlov v.44 så hoppas verkligen det blir roligt. Känns lite konstigt att det nästan är december när jag är tillbaka i skolan. Jag kan skriva i morgon kväll om hur första dagen var, nu ska jag kika vidare på datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0