Höstlov!

2012-10-26 @ 13:54:43 // Min vardag
 
Hej! Nu är det äntligen höstlov, som jag har längtat! Praktiserade från 8.00-13.00 idag, riktigt skönt att jobba så korta dagar. Tiden går så fort när man står och packar upp varor, helt plötsligt så ska jag hem. Det var lite jobbigt i efter klockan 12 och framåt. Jag började bli yr och jätte varm, var rädd ett tag att jag skulle svimma men det gick bra. Sitter själv hos Mattias nu och kikar på Gossip Girl. Var så hungrig när jag kom hem från jobbet så var tvungen att laga något lätt, då fick det bli makaroner, som jag har ätit de senaste dagarna.. Lat! Idag så har jag inga planer ska nog umgås med familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0