Måndag

2012-10-29 @ 23:08:34 // Min vardag
 
Åh vad dålig jag är på att blogga, men så tråkigt när jag inte har något att skriva om.. I lördags åkte jag med mamma och pappa och kollade när Evelina hade match. Efter det så åkte vi till Skövde för att shoppa. Hittade ett par snygga festskor, en mysig stickad tröja, en jacka och ett skärp. Kommer lägga upp bilder när jag hinner och kommer ihåg. På kvällen så var jag hemma med familjen och kollade på tv och myste. Igår så ställde jag mobilen på 5. Då var det bara att gå upp och åka mot samlingen. Vi skulle ta bussen mot Motala för att spela SM. De gick väl inte så bra, förlorade första matchen med 3-0 andra blev det 0-0 och tredje förlorade vi med 1-0. Det var lite synd faktiskt eftersom matcherna var så jämna. Sen ska vi inte prata om domarna, usch var dåliga haha. Kom hem från Motala runt 8. Åkte till Mattias efter det, vi åt lite och skulle kolla på Beck. Självklart somnar jag, svin trött var jag!! Idag vaknade jag vid 11, sov väldigt länge kan man säga, men behövde mycket sömn. Har inte gjort så mycket idag mer än att tränat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0