Seg dag

2012-10-03 @ 07:29:36 // Min vardag
 
Godmorgon! Igår så satt jag och pluggade exakt hela dagen. Tog några pauser men har nog aldrig pluggat så mycket på en dag. Jag var trött, mitt huvud hängde inte med, hade svårt att koncentrera mig så det tog tid att plugga. Från 16.00-22.00 ungefär pluggade jag. Jag la mig lite osäker på ifall jag skulle kunna allt idag, nu när jag förhör mig själv så kan jag det faktiskt. Får hoppas jag kan det på provet också. Börjar 8 idag, det är så segt att gå upp så tidigt på morgonen, vill bara ligga kvar bredvid Mattias som kommer hem från jobbet ungefär när jag går upp. Slutar skolan vid 2 idag och då ska jag hem och sova, kommer nog somna som en stock! Senare har jag träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0