Söndag

2012-10-21 @ 20:22:49 // Min vardag
 
Igår så var jag hemma hos Mattias en stund tills han skulle kolla på fotboll, då åkte jag hem. Kikade lite på Gossip Girl hemma, började se om säsong 1. Vid 8 så kom Mattias hem till oss, vi åt pizza och kollade på fotboll, mycket mysigt. Efter det åkte vi hem till Mattias och kollade på film. Idag så gick jag upp tidigt för att åka och spela innebandy. Halv 10 är tidigt för mig, haha. Matchen gick riktigt bra, vi mötte Fagerhult som låg delad 1a med oss. Vi vann med 7-2!! Grymma är vi! Efter matchen åkte jag, mamma, pappa och Evelina hem till farmor & farfar. Där åt vi lite innan det var dags att åka till idrottenshus igen. Mattias hade match, det var en spännande match men tyvärr så blev det förlust för Lidköping. Nu sitter jag hemma hos Mattias, vi kikar på innebandy. Vid 9 så ska vi kolla på beck och äta lite onyttigt (chips & choklad) haha. I morgon så ska jag ha praktik igen. Har varit och bytt praktikplats eftersom jag inte tyckte Arken Zoo var något för mig. Nu har jag börjat på Coop istället, känner att där händer det mer och att jag har saker att göra. Så det ska bli riktigt roligt!! Nu ska jag vara social mot min älskling, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0