Tisdag

2012-10-16 @ 16:05:31 // Min vardag
 
Hej! Idag har jag tillbringat dagen på stan med mamma och syster. Först gick jag och mamma runt och kikade lite i affärer fick med lite hem som ni såg i inlägget under. Vi satte oss en stund på Wayne's Coffee, tog en varm choklad och bara pratade, jätte mysigt. Sen så gick vi lite till på stan och sen mötte vi upp Ida. Vi tänkte luncha på stan så vi gick till 3B och åt. Jag tog en jätte god bakpotatis!! Efter det åkte vi hem. Har inte gjort något mer idag. Jag och Ida rensade lite halsdukar vi har här hemma men annars har jag bara tagit det lugnt. Ska snart äta, det blir spagetti och köttfärssås, så gott. Efter det åker jag och myser med min älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0