Tjejkväll

2012-10-20 @ 12:42:19 // Min vardag
 
Hej! Förlåt för jag inte har skrivit, men har inte haft så mycket att skriva om. Igår var jag och kikade efter en ny praktikplats. Kände att Arken zoo inte riktigt var min grej, det hände inte så mycket där. Istället så gick jag till Coop och frågade, och där fick jag praktik! Han sa att det var jätte mycket att göra hela tiden så det lät bra. Sen så var det väldigt bra tider jag jobbade också. 8.00-13.00 istället för 9.00-16.00. Medan jag kollade praktikplats så handlade mamma och pappa mat till mig som jag skulle ha på kvällen. Vid 7 ungefär så kom Hanna och Jonna hem till mattias lägenhet, vi kikade lite på tv och sen så började vi laga tacos. Runt 8 så kom Becca. Vi kikade på x-factor och hade det väldigt mysigt. Lite senare kom även Sanna och gjorde oss sällskap. Det var länge sedan jag hade så kul, ni är grymma tjejer! Dom stannade till ca 1 och efter det när mattias hade kommit hem från jobbet så kollade vi på Johan Falk. Vi somnade inte förrän 4 så vaknade för en liten stund sedan, Mattias sover fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0