Torsdag

2012-10-11 @ 22:16:38 // Min vardag
 
Hej på er! Vaknade vid halv 7 idag, gick upp och gjorde i ordning mig sen satte jag mig invirad i en filt i soffan. Frös, var trött och hängig det värsta av allt är att jag börjar bli förkyld.. Åkte till skolan och hade webbdesign sen ringde jag till Arken zoo och sa att jag var väldigt förkyld. Fick inte åka och jobba och fick inte komma i morgon heller. Så har alltså fått helg redan, underbart! Åkte och solade lite efter skolan sen åkte jag till Mattias och kollade på Grey's Anatomi. Vid 4 blev jag upphämtad av pappa och vi åkte till O2 där vi skulle ha en lektion om kost. Efter det så bestämde jag mig för att bli bättre med min kost. Äter ju alldeles för lite så idag har familjen Svensson bestämt att vi ska ändra på vad vi äter, bara nyttigt. Det svåra är att jag aldrig är hemma nuförtiden så får väl se till att äta nyttigt med Mattias med haha. Efter O2 så åkte jag hem till Mattias föräldrar där Malin bjöd på jättegoda hamburgare!! Jättemysigt var det! Pappa, mamma och Ida hämtade upp mig hos Mattias vid 8, då åkte vi och handlade lite. Nu sitter jag i soffan och har precis ätit nötter och vindruvor samtidigt som jag lyssnar på musik och kikar på datorn. Börjar bli taggad på att spela match nu, och den är i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0