12 september

2012-09-12 @ 17:40:00 // Min vardag
 
Hej! Skolan gick bra idag, lite seg bara.. Slutade runt 2 idag och då tog jag cykeln hem. Inte ofta jag cyklar hem efter skolan, brukar ju alltid cykla till Mattias. När jag kom hem så gjorde jag lite att äta och sen så städa jag och Evelina i ordning lite i huset. Sitter i min säng nu med datorn i knät och träningskläderna på. Träningskläder nu? Ja fråga mig inte, trodde klockan var mer än 5 när jag satte på mig, och jag har träning klockan 8 haha. Ligger och kollar på film just nu, en engelsk, tecknad, skit dååålig film som vi har prov på. Jag var tvungen att ta en paus från den för kunde knappt hålla mina ögon öppna. Är verkligen jättetrött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0