Fredag

2012-09-21 @ 15:05:00 // Min vardag
 
Hejj! Idag så var det idrottsdag i skolan. Antingen så skulle man delta i friidrotten eller så skulle man va med i gå, lunka eller löp. Eftersom jag går i specialidrotten så skulle jag vara funktionär istället, vara på en speciell plats och tala om vart man skulle gå. Jag satt med Becca så hade inte tråkigt direkt. Det tråkiga var bara att det var pilar målade i marken så vi behövde ju inte göra något, istället satt vi och frös och drack varm oboy. Det var längesen jag frös så mycket, hade två tjocka tröjor, jacka och halsduk men satt och skakade ändå. Kom hem runt 1 och då satte jag mig under en filt direkt. Det är bara jag hemma så har ätit lite och städat hela huset, så duktig är jag. Nu sitter jag och kollar på tv. Mamma och pappa ville kolla på film ikväll så ska göra dom sällskap. Hoppas ni får en rolig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0