Fredag

2012-09-07 @ 12:48:01 // Min vardag
 
Hej på er! Värsta natten på länge kan man säga. Somnade rätt tidigt igår, gick och la mig med dubbla täcken men jag frös ändå. Vid 5 så vaknade jag och då kunde jag verkligen inte somna om. Huvudvärk, feber och en jobbig förkyldning gjorde så jag inte kunde sova. Mattias kom hem runt 6 och jag låg vaken tills han kom hem. Helt plötsligt blev jag så sjukt varm, jag nästan kallsvettades så fick gå och ta en kall dusch. Sen kunde jag inte somna om, så mamma hämtade mig när hon åkte hem från jobbet i morse vid 7. Kollade på The Hills när jag kom hem och efter en stund så stensomnade jag. Sov kanske i 3 timmar, mycket skönt! Gick ut med Nelly runt 11, vi gick ner till vattnet lite. Jag tänkte fota lite men självklart gick inte det när hon ville springa överallt. Nu ligger jag i soffan igen och kollar på MTV. Jag har nog nyst 30 gånger på 10 min HATAR att vara sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0