Inte på topp..

2012-09-04 @ 12:34:31 // Min vardag
Nelly ♥
 
Usch säger jag bara. Idag mår jag väl sådär med min förkyldning. Börjar få ont i halsen också. Stannade iaf hemma från skolan idag. När jag vakna i morse och kollade på klockan så var den 12.15, behövde väl mycket sömn antar jag haha. Håller på och kokar ägg nu och gör frukost till mig. Mattias sover fortfarande eftersom han har jobbat natt, så tänkte kika på några The Hills avsnitt tills han går upp. Idag så måste jag plugga, har mediekunskap som ska in i morgon och jag har inte börjat än.. Bra gjort! Just nu har jag inte alls orken till att sätta igång så får göra det senare. Nu måste jag kika till äggen. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0