Lördag

2012-09-29 @ 16:17:19 // Min vardag
bild i repris.
 
Hej! Igår så tillbringade jag min kväll tillsammans med familjen, det är inte ofta det händer. Vi började med att äta god mat, det blev bakpotatis och revben. Riktigt gott var det! Efter det så kikade vi på en film, den hette what to expect when you're expecting. Den var faktiskt riktigt bra & rolig, enligt mig iaf! Lite senare på kvällen så övningskörde jag till Mattias, det blir bara roligare och roligare att köra. Förut tyckte jag verkligen att det var jätte tråkigt. Vaknade upp bredvid Mattias idag, gick upp och gjorde frukost åt oss. Vid halv 2 så körde han hem mig eftersom hans kompisar skulle komma. Har hunnit plugga lite och städat huset sen dess. Nu sitter jag och kikar vid datorn lite och sen ska jag fortsätta plugga.

Kommentarer
Postat av: naima

den filmen är sjukt bra!

2012-10-02 @ 17:50:39
URL: http://www.dawns.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0