Måndag

2012-09-24 @ 16:11:00 // Min vardag
 
Gick och la mig rätt tidigt igår, tidigt för att va mig. Men det var riktigt skönt att få sova lite längre. När jag vaknade så hade jag världens mensvärk, då kände jag på mig att den här dagen skulle bli värdelös och det blev den. Har haft ont i magen sen jag gick upp och det har fortfarande inte gått över, ibland får jag så ont så jag mår illa och bara vill skrika haha, helt sjukt ju!  Hatar verkligen mensvärk, det gör såå ont ju!
 
Slut på gnällandet. Kom hem vid halv 4 ungefär då gick jag och gjorde lite mellanmål. Nu sitter jag i soffan och kikar lite på datorn, ska sitta här tills jag åker till idh. Har träning om ca 1 timme, inte sugen alls, inte min dag det här. Efter träningen så åker jag hem, då blir det att sitta vid tvn hela kvällen eftersom jag börjar klockan 1 i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0