Mitt rum

2012-09-11 @ 14:42:02 // Min vardag
 
 
Hej! Tänkte ta tag i det här med bloggen nu! Jag gillar ju att blogga, har aldrig orken till det bara haha. Idag så vaknade jag halv 7, gick upp och gjorde i ordning mig och sedan trampade jag mot skolan. Gick bara till 11 idag vilket var underbart skönt, så trött var jag. Efter skolan så följde jag med Hanna in till stan, hon skulle köpa träningskläder och en almanacka. Blev även att jag köpte en, skönt att ha. Jag tänkte ju att jag skulle plugga idag direkt när jag kom hem från skolan för att jag slutade tidigt, men har inte kommit igång än. Inte bra!! Har städat i ordning i mitt rum lite, även hängt upp mina stickade tröjor, det är ju typ höst nu! Tänkte fixa lite i bloggen nu och sen läsa i engelska boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0