Segrare!

2012-09-02 @ 17:33:00 // Min vardag
Blev uttagen till All star team.
 
DM SEGRARE!!! Vi vann, åh vad roligt!! Vi spelade mot Skövde i första matchen då blev det vinst med 8-0. Vi tog oss vidare till final då vi mötte Vänersborg, som vi aldrig tidigare har vunnit emot. I finalen så vann vi med 3-1. Första gången damlaget når finalen i DM, aldrig hänt förut! Mer information om DM kommer nog komma ut här: http://www.laget.se/IBKDAM/ snart. Orkar inte skriva alla som gjort mål osv, utan läs där om ni är nyfikna. Nu så sitter jag i sängen, helt slut. Mitt lår gör så sjukt ont och har världens huvudvärk. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, imorgon väntas skola igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0