Seriepremiär

2012-09-23 @ 11:16:51 // Min vardag
 
Godmorgon! Igår så tillbringade jag och Mattias eftermiddagen tillsammans med Frida och Mattias. Vi fikade och kollade på fotboll, eller det var väl mer killarna som gjorde det, så jag och Frida passade på att ta en promenad med hundarna. Det var i alla fall en trevlig lördag. På kvällen så tog jag och Mattias det lugnt, vi kollade på film och gjorde hamburgare. Idag så vaknade jag runt 9 av att Mattias skulle åka och spela innebandy, men somnade om direkt när han åkte. Vaknade sen vid halv 11 och då gjorde jag frukost. Jag var verkligen jätte hungrig när jag vaknade och sen när jag skulle äta så blev jag jätte mätt, haha. Idag så har vi seriepremiär halv 5 i Mariestad, vi ska alltså möta Lockerud och hoppas såklart på vinst.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0