Studiedag

2012-09-10 @ 15:15:00 // Min vardag
 

 Vill till Thailand nu!!
 
Hallå! Jag lever fortfarande!  Igår så fyllde Mattias mamma år så vi blev väckta av Mattias pappa, gjorde i ordning oss på ca en halvtimme och sedan så åkte vi och åt på Troja, gott gott! Idag är det måndag och vi hade studiedag, så himla skönt! Har inte varit i skolan sen i onsdags.. Idag så har jag pluggat, kom på att vi ska ha läxförhör i morgon, trodde vi hade det på onsdag med då har vi inte ens den lektionen. Så har suttit och pluggat ett tag nu, lär mig sakta med säkert. Om ca 1 timme så har jag teorilektion i 1 timme och efter det trampar jag mot idrottenshus för träning. 1 vecka sedan jag tränade sist, så undra hur mycket spring jag har i benen idag. Efter träningen antar jag att det blir mer plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0